Spring naar hoofd-inhoud

Peuter- en kleuterklas

Eerder kleuteren als het kan, langer peuteren als het nodig is.

Op De Twijn staat de ontwikkelingsbehoefte van onze leerlingen centraal. Het meest sprekende voorbeeld hiervan is onze peuter- en kleuterklas. Het schooljaar 2016-2017 zijn we met deze unieke combinatiegroep gestart.

Elke ochtend sluiten 8 peuters aan bij groep 1. Hier krijgen ze een aanbod dat afgestemd is op hun interesses en behoeften. Op deze manier laten we op De Twijn de 'harde grens' van 4 jaar los. Onder het motto 'Eerder kleuteren als het kan en langer peuteren als het nodig is', sluiten we naadloos aan bij de persoonlijke ontwikkeling van alle jonge kinderen.

Klik hier voor meer informatie over de organisatie van de peuter- en kleuterklas.

Wilt u meer weten over deze unieke combinatiegroep? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord!